I'll be your girl, backstage at your show... Yeah cause you'll know I'm staring between the sets


I'm hungy now! Måste fixa någonting att äta, jag och mamma ska sätta oss i soffan nu framför TVn och slappa. Hon kom precis hem från träningen och jag sitter här som ingen annan och stirrar in i datorn, när ska jag börja träna? Hur blev det med mina och Lisas morgonpromenader? Never mind av vad jag skrev tidigare om dem, vi är inte så duktiga som jag trodde vi skulle vara. Jag får ta och ringa Lisa i morgon och fråga om hon vill gå ut en sväng.. Eller inte. Varför inte bara göra det? Det känns så jäkla skönt när man väl är ute och går sin runda och sen kommer hem och man känner sig så damn good! I morgon skulle jag hjälpa en vän med att köpa present till hans lillasyster, hon tar nämligen studenten snart och han har ingen aning om vad han ska köpa till henne. Jag ska sminka henne också den dagen förmodligen. Nu ropar mamma att vi ska kolla på "Nile City" med den härliga svenska komikereliten från 1994. Jag får inte missa "Project Runway" heller, som vi brukar kalla PR för det är så jobbigt att säga, hahaa..

xoxo
Mirre

Devi skriver:

Have you bought your ticket to the Lady GaGa concert in Denmark yet? (:

2009-06-01 Kl: 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0