I wanna kiss you...

Har suttit och kollat på TV ett tag. jag kollade på "rent hus" eller vad det heter och det är ett vääääldigt intressant program att kolla på, alla som är med där har ju fruktansvärt stökigt hemma. Sen kollade jag på "outsiders" som handlade om autistiska barn som vägrade prata under olika omständigheter och det var intressant att se hur processen gick framåt och hur barnen utvecklades. Nu håller jag på att baka, är i full gång med att göra muffins. Väntar bara på att mamma ska komma hem med äggen, jag fattades ett till mina muffins, hehe.. Nu kom de hem så jag ska fortsätta med bakningen. Ikväll blir det utgång igen, denna gången ska jag vara klädd för dance! Hatar att dansa i heels fast att det går så dansar jag inte likadant som jag vill, hahaa! Converse eller stövlar (platta) blir det ikväll till ett svart fodral I think!


xoxo, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0