Hemma från IKEA

Heey guys!
Nyss hemkommen från väla med syrran. Hon köpte lite nytt till sitt rum och bjöd mig på ett par jeans från bikbok som jag snart ska testa och se om de passar mig, om de gör de så ska jag pimpa dem lite tänkte jag med nitar och så precis som jag vill ha det eftersom jag aldrig hittar de jeansen jag letar efter ändå.. (Inte för att de finns, hehe men leta kan man ju alltid göra) Nu ska jag snart in i duschen och fixa mig sen hålla kväll, jag ska upp tidigt i morgon, det är ju studenten här i Helsingborg och jag har några jobb så jag kommer inte vara hemma förrän vid sjutiden i morgon.. Så tråkigt väder det är ute, det ska vara lika tråkigt i morgon, stackars studenter som får springa ut i regnet! Vi hörs i morgonbitti igen.


Nighty night

Demina skriver:

Hej Mirre!



Jag har precis köpt ett par svarta "slinkys", du vet tights som liknar skinn men inte alls är det? Hoppas du förstår.. Iaf, vad kan man kombinera med ett par sådana tights? Behöver hjälp! Uppskattas.

2009-06-11 Kl: 21:51:16
URL: http://rosenquistdemina.blogg.se/
SORA skriver:

Aww vad kul att du fått nya jeans ;) :D och yes såklart ska du sminka mig så ;)

2009-06-12 Kl: 04:19:21
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0