DEAD BY APRIL

    
Bilder: Jag mroxx.se

elin skriver:

riktigt häftiga bilder!

2009-06-01 Kl: 18:36:04
URL: http://elitols.blogg.se/
Liv skriver:

haha,nej nu blir jag ju jättearg på mig själv!:D



Jag var ju också på Siesta och jag såg dig jättemånga gånger. :(

Kommer ihåg nån konsert på Fiesta,tror det var Dead by april eller Anti Flag,eller så var det på Promoe,jag är inte riktigt säker. Du stod bland dom andra fotograferna i mellanrummet mellan scenen och stänglset framför publiken, och jag tänkte att " hon e sjukt lik Mirre jue!"



Jag ville komma fram och säga hej ,för jag gillar verkligen din blogg, men det hände så många saker och jag hann aldrig. Jag ångrar det jättemycket för jag ville ju säga att jag läser din blogg:)



Kul att du var där iaf! Jag hade väldigt trevligt och jag hoppas att du hade det också.



btw,jag håller med,Dead by april ägde:P

Men Alesana och Mando Diao var bäst. Blackout var bra med fast jag aldrig hört dom förut,haha,såg du när sångaren brottade ner killen som kom upp på senen?^^



Och föresten,såg den sjukt snygga funktionären som alltid hängde på Playa? han hade rockig stil och solglasögon och var så snygg så jag typ dog;P

han hette Simon, 19 år och var typ scen chef. Jag och mina kompisar fick en kram av honom innan vi stack. Han måste tyckt att vi var ett gäng fjortisar men var han skittrevlig och snackade med oss om allt och inget;) Det går inte att beskriva hur snygg han var,han påminde lite om Bill faktiskt

haha,jag vet att det här är en sjukt lång kommentar och jag hoppas du orkar läsa den ,men jag kan bara inte låta bli att skriva ner allt för jag hade så jäkla kul! Folket var verkligen trevligt. Ok ,förutom dom som bara -hej hur gammal e du? och när jag svara 15 dom bara -jag och min kompis som e 19 i har slagit vad om att det är skitenkelt att strula med yngre tjejer...vad säger ni? ewww..



aja,nu ska jag inte tråka ut dig mer:)

ha det bra nu:D

Kram



PS. JAG HAR ALESANAS PLEKTRUM!:DDDDD

2009-06-01 Kl: 20:37:29
Anchi skriver:

åh mina älsklingar ju <3

dba är verkligen sjuuuuuuuukt bra killar. åh jag saknar dom. stagedive day out 09, då jäklar! då smäller det igen, hihi.



grymma bilder du har tagit förresten! tycker speciellt om den första på marcus och de på jimmie :) eller jag ångrade mig, tycker om alla. haha.

2009-06-01 Kl: 21:15:47
URL: http://anchis.blogg.se/
MIMI skriver:

Snygga bilder!

2009-06-02 Kl: 10:10:29
URL: http://starringmariam.blogg.se/
smiley skriver:

Jävligt fina bilder:),de grabbarna är grymma:)

och btw nice blogg

2009-06-03 Kl: 13:54:36
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0