Ändrade planer..

Jag är hemma igen, var en snabbis i Ystad med en vän som är dansare bakom Starpilots, ni vet melodifestivalen "cus tonight I'm gonna take you higher..." anyways, jag valde att åka hem istället så jag hoppade in i bilen med en DJ som ska spela på cardinal ikväll, ångrar definitivt inte att jag valde att åka hem för jag blev så lycklig av vad jag fick höra på vägen hem i bilen.. Jag skulle egentligen stannat i Ystad med dem och varit med och festat och så men kände att jag ville hem. Lucky me! Nu ska jag ut med mina vänner, blir en runda på cardinal och tivvan förmodligen. Cardinal för att hälsa på min nyfunna vän och DJ. Vi hörs i morgon!

xoxo, M

Swinggpresident skriver:

Såg du var i Ystad... jobbar där...

skrev en annorlunda love song i en studio där för en tid sen... kolla in:

www.swingpresident.com

2009-06-29 Kl: 13:07:39
URL: http://www.swingpresident.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0