Ah, dirrty... No question, time for some action!

PARTY ikväll med Lois och Anna ♥

Outfit: Svart linne (som ett tight fodral, funkar skitbra!) plus den vita Balmain inspirerade västen från Gina Tricot (som jag glömde ta på mig, good..) och silvriga Converse, skönast så! Mina Thomas Sabo smycken följer också med...
   


Makeup: Matt foundation, skuggningar, svart sotning och (naturligt) bleka läppar. (några som frågat innan hur jag sminkar läpparna ljusa, just på dessa bilderna är de lite färgade för det är hett här inne kan ni tro, haha.. Blev nöjd med sminket idag! Det är lätträknade gånger då jag verkligen lägger ner tid på att sminka mig själv. Kände för det idag! Hehe..
  

xoxo, M

Lina Sundqvist skriver:

härlig sminkning :)

2009-06-20 Kl: 00:19:48
URL: http://linasundqvist.blogg.se/
awa skriver:

Sjukt snygg sminkning! :D

2009-06-20 Kl: 01:02:39
Anonym skriver:

jätte fin x)



www.marittas.blogg.se

2009-06-20 Kl: 01:19:31
Darby skriver:

Very hot Mirre! I think I would actually go bi for you hahahaha.

2009-06-20 Kl: 03:22:10
Sofia Vienna skriver:

schnyggt!

2009-06-20 Kl: 15:43:06
URL: http://sofiabengtsson.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0