9 juni

Idag ska jag träffa min vän Sarah, vi ska ta en runda på stan och fika. Jag har saknat henne så, vi har alltid så roligt ihop. Ikväll ska vi nog kolla på Tokio Hotel DVDn "caught on camera".. Jag har bara sett den en gång sen den kom ut, det var då jag var i USA med Sora och det var länge sen. Så idag blir det igen! Men först en runda på stan.
Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite, jag börja känna mig lite krasslig, det var så länge sedan jag var sjuk så det förvånar mig inte om det kommer nu. Min syrra var sjuk för några dagar sedan så hon har väl smittat mig nu. Igår läste jag igenom gamla inlägg i min blogg, ni kommer väl ihåg att jag råkade radera en kategori i min blogg och alla de inläggen hamnade okategoriserat, sjukt jobbigt så jag höll på att flytta några av dem igår och som jag skrattade åt vissa inlägg och meningar, hur fasen fick jag till de? Hahahaa.. I ett inlägg skrev jag "hipp hipp" citat i en hel sammanhängande text, ofattbart. Jag skrattade som en idiot när jag läste de.. Inlägget kan läsa här! Om ni älskar "hipp hipp" så läs de, jag har verkligen fått till de, lovar! Och som jag klagade på skolan, "skolan suger bajs" och "skolhelvetet idag igen".. Nu saknar man att gå i skolan för det var så roligt att träffa alla sina vänner varje dag. Nej nu måste jag skynda mig, ska hitta göra mig i ordning också! Vi hörs innan jag sticker ner mot stan...

xoxo, Mirre


Dagens musik
: Coldplay - "swallowed in the sea" ♥

Sofia Vienna skriver:

haha, lyssnade precis på den coldplay låten när jag läste inlägget. häftigt (:



hoppas du och saris får det kul, men det är klart att ni får! (:

2009-06-09 Kl: 13:37:58
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym skriver:

Du verkar ha en bra dag =)

Hur kom de sig att du ville bli makeup sak?

För det verkar vara jätte kul ^^



ha det bra kram My!

2009-06-09 Kl: 18:21:39
URL: http://myranw.blogg.se/
E skriver:

Jag & min kompis ska börja i streetdance till hösten , men vi har ingen aning om vad vi ska ha på oss när vi dansar. Har du några tips ? :)

2009-06-09 Kl: 21:00:53
URL: http://emmelinalarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0