5 juni

Heeeya! What's up today? Själv sitter jag här, har precis ätit frukost och ska snart göra mig lite i ordning, Carro kommer och hämtar mig snart sen ska vi hem till min pappa. Hon ringde nyss så hon kör hemifrån nu och jag sitter här i underkläder.. Well, well det tar typ en kvart för henne att köra hit men jag måste ändå skynda mig lite. Jag kommer mobilblogga under dagen för jag vet inte om jag har tid med datorn idag.. jag ska iväg hit och dit hela dagen och sen ikväll ska vi på möhippa, still a secret för man vet aldrig nu förtiden vem som läser ens blogg, heeeeh! Senare blir de hampan med tjejgänget, Gajic som jobbar på Gina ska köpa den Balmain kopierade västen till mig idag, så snäll är hon! Men ikväll är de hennes tur att ha den på sig så jag får vänta tills i morgon (om jag nu ska ha den, för tjejen som lagt undan de jag provade köper antingen S eller M och jag kan nog bara ha S så hoppas hon kommer köpa M, alla är ju SLUT!!) Nu måste jag pysa och klä på mig Carro kommer om snart!


xoxo, M



Jag och Linn på vår student 2007
Alla studenter är ni klara?

Muffin skriver:

Jag tar inte studenten förräns den femtonde eftersom att jag pluggar i Lund, men då jävlar! :D

2009-06-05 Kl: 11:04:00
URL: http://crapmuffin.blogg.se/
Sofia Vienna skriver:

full rulle som vanligt (:

hoppas du får en kul kväll!

puss

2009-06-05 Kl: 12:06:40
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0