29 juni

Heey peeps! Hur mår ni idag? Jag mår toppen idag. Vaknade klockan halv sju först och tänkte, ska jag gå upp? men niiix alldeles för tidigt, fast att jag gick upp åtta istället så hade jag så mycket tid på mig att jag kunde ta det lugnt, så skönt! Nu sitter jag och har ätit halva min frukost men jag sitter inne i köket, alldeles för kallt på balkongen, det är ingen sol där nu heller =/ .. Får njuta av solnedgången när jag kommer hem istället eftersom jag jobbar hela dagen fram tills åtta och är hemma igen vid halv tio kanske. Som ni vet så kan jag inte blogga under dagen heller eftersom att mobilblogga inte fungerar, jag har redan testat det tre gånger sedan bloggen förändrades lite nu för ett par dagar sedan bara. Så antar att det inte går eller att det är ett nytt nummer.. Kan kolla lite och så får vi se om ett inlägg kommer upp, annars bloggar jag ikväll när jag kommit hem från jobbet.
Ikväll ska vi ut som jag sa igår, förhoppningsvis är vi ett litet gäng som går ut, det är några styckena som är på iallafall. Ska ni göra någonting roligt idag/kväll? Det är säkert fint väder i hela Sverige känns det som, här är det redan runt 20 grader och klockan är innan nio, soltid. Fantastiskt så ska man jobba idag när det är så varmt och igår var man ju så slö och kom inte iväg ut förrän klockan fem. Men så är det när man varit ute dagen innan, man är helt slow i huvudet trots att man inte dricker en droppe alkohol.. Nu ska jag fortsätta att äta mina flingor med färska jordgubbar i, mums! Btw, ni som är sugna på en ny design så har min vän och webdesigner Sofia en designutloggning på sin blogg, var med och tävla vetja! Tävlingen avslutas nu på torsdag så skynda!


- Glöm inte min lilla tävling att ni kan vinna en Yoggi Yalla genom att skicka ett sms, läs mer om tävlingen i detta inlägget.


- Och glöm inte heller att jag ska till Sthlm någongång i slutet av juli början på augusti och kan då sminka, styla hår (valfria "krav" på smink och hår) och plåta de som vill, för ett paket pris av 499:- då det även ingår ca 10-15 digitala bilder. Kravet är att du ska kunna ta dig till Sthlm då eller att du bor där. Ingen åldersgräns och endast seriösa svar, maila mig på: [email protected]. Mer om konceptet kan ni läsa här och ett annat inlägg om att jag ska upp för jobb och samtidigt kan göra detta kan ni läsa här.




Sofia Vienna skriver:

hej min ängel!

hoppades på att du hade skrivit ett inlägg som jag kunde kommentera, och tack och lov hade du gjort det! (:



herregud, du har fullt upp nu ser jag, kul!! känns som vi inte pratat på evigheter, får ta igen det någon gång i veckan. så att jag kan hjälpa dig lite också. man blir ju helt off när det är så fint väder ute juh ;)

neh, nu får jag återgå till jobbet, jag antar att du har roligare på ditt jobb, haha. Ha en bra dag, och en bra kväll, puss*



tack så mycket för länken, du är bäst! <3

2009-06-29 Kl: 10:14:52
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym skriver:

Det är lady gaga på bilden va?



Cool outfit hon hade :O

2009-06-29 Kl: 20:23:17
mmarri skriver:

älskar lady gaga <33

2009-07-02 Kl: 14:36:09
URL: http://mmarris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0