28 juni

Hej vänner,
I'm up och vääääldigt trött. Jag tog även med mig kameran men inga bilder togs, inte en enda och det stör mig lite för äntligen när jag tar med mig kameran så knäpper jag ingen bild, haha.. Igår hade jag väldigt trevligt med mina vänner ute, jag stack först hem till Karro där vi satt några stycken och snackade lite, de drack och så sen drog vi vidare till Tivvan och försökte komma in på Cardinal eftersom vi stod uppskrivna på listan som min vän och DJ fixat men sen när vi kommer och ska få stämpel så säger kvinnan i kassan till vakten "Och alla är över 25?" då förklarar han att vi inte är det men att det är okej ändå, då säger hon "Nej, det är 25 här idag!" Riktigt surt.. Aja det var bara att vända igen, förstår inte att hon kan bestämma det av alla som jobbar där? Möjligtvis ägaren av stället, hehe.. Skitsamma för vi hade dubbelt så roligt på tivvan i vilket fall som helst, har alltid kul där. Jag och mina vänner dansade som vanligt sen träffade jag en väldigt fin kille från Danmark, vi satt och snackade tills festen var slut vid fyra och sen drog jag hem och agerade taxi först åt mina vänner (vilket jag alltid gör, jag är så snäll hihi) jag kom i säng vid fem tiden och är helt slut idag. Borde träna och det ska jag också göra, ut och gå en power walk blir det..

xoxo, M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0