25 juni

Dagen börjar bra, jag gick in och kollade på nyheter om Rammstein och eftersom att alla biljetter i Europa nästan är slut så förbereder det ännu en tour 2010 som ska vara lite runt om i Europa, då stod Skandinavien med, hoppas hoppas hoppas det är Sverige dem menar, Danmark kan det ju inte vara eftersom de redan ska dit nu i december detta året. Längtar tills alla datum kommer upp!

Även en sak till som jag såg för några dagar sen dock, att Christina Aguileras nya singel heter "Electric chair" antagligen kommer singeln inte ut detta året utan nästa då hennes nya skiva också kommer. Hon har ju filminspelningar att tänka på just nu. Jag bara väntar med glädje tills hennes nästa tour kommer upp, jag åker vart som! Måste få se henne live snart..

Denna dagen ska jag försöka få med så mycket som möjligt att göra och vet ni? Jag har inte bäddat min säng med det nya täcket än, haha.. Jag är makalös. Måste verkligen ta tag i det snart, idag förmodligen för mamma sa till mig nu också att jag måste göra det, hehe.. Det är fint väder idag också så jag kommer säkert inte få det gjort för jag vill ut och nyttja solen, Sverige suger som sagt med vädret så det kan lika gärna regna i morgon, vem vet!?




Puss!

Anonym skriver:

hahahaha du är precis som mig! Jag är otroligt lat.

Var på läger med skola, det tog mig tre dagar att packa upp!

Hahahahah, nu ska jag åka utomlands imorgon, det kommer ta mig en månad att packa upp :p



www.marittas.blogg.se

2009-06-25 Kl: 10:29:08
Lady Gagas fanblogg skriver:

neeej nästa år?trodde christina skulle släppa singeln och skivan detta året...åh synd.

2009-06-25 Kl: 11:16:22
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Sofia Vienna skriver:

haha, du är ju underbar! :D



KVINNA! jag hänger på nästa gång, DÅ har jag pengar! *:**

2009-06-25 Kl: 11:47:02
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0