24 juni

Dagarna bara springer förbi snart är det juli och fortfarande så mycket som är oplanerat. Jag fick ett svar från ett jobb jag sökte i Stockholm, måste forska mer i det för antagligen är det ett jobb där man själv har sin kundkrets och man behövde ingen utbildning utan man blir utbildad på plats, konstigt låter det men jag får kontakta dem och fråga det jag vill veta. I början på juni kommer en vän hit från Kanada som vi träffade när vi var där, Tara heter hon! Jättetrevlig tjej som är jämngammal med mig så då blir det party för oss. Ska bli roligt att träffa henne igen.
Sen ska jag jobba i Karlshamn med tre andra makeup artister på en modeshow där, de har antagligen festival då den modeshowen ska vara, det ska också bli himla roligt! Nu ska jag iväg ner på stan en runda och uträtta lite ärenden sen ska jag träffa en vän!

xoxo, M

Nadia skriver:

vad kul!! Jag bor i karlshamn :)

2009-06-24 Kl: 13:31:48
Elaine skriver:

Då är det garanterat Östersjöfestivalen du ska besöka :D Mycket folk vill jag lova, de brukar ha ett karnevalståg.

Vi ska kanske också dit en sväng men det beror helt på hur arbetsveckan blir :-)

Ha så kul i alla fall!

2009-06-24 Kl: 13:41:56
URL: http://byelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0