22.25

Hej folket.. Hur är läget ikväll!? Bra hoppas jag. Jag har haft en strålande dag i solen, träffade först en vän nere vid gröningen och tog en runda där och njöt i solen. Sen kom jag hem och åt middag på balkongen, solen är underbar man blir så glad av att vara ute i solen, tänkte på vintern innan jag känner att usch, nej jag vill inte ha vinter alls.. Jag och mamma körde sen och hämtade syrran hos en kompis och körde ner till stan för glass i solnedgången vid hamnen, hur mysigt som helst är det i Helsingborg på sommaren, ni som inte besökt denna härliga sommarstad borde göra det (och inte på vintern, hehe)..
Nu ska jag snart hoppa i säng, ska upp och jobba i morgon, åker inte förrän vid tio hemifrån men måste ändå gå upp vid åtta för att inte stressa, gillar inte det på morgonen tycker om att ta det lugnt, äta sin frukost i sin eget takt osv.. Om det är fint väder blir det en lång frulle på balkongen.. I morgon efter jobb blir det utgång på Swea antagligen, det är måndagsklubben där och har hört att det ska vara roligt.. Nä nu måste jag in i duschen och så. Vi hörs i morgonbitti!

Nighty ♥

-Milly- skriver:

Tjingeling på dig! Önskar dig en underbar dag.

Är allt bra med dig?



Jag la till dig på bloglovin'

Om du tycker om min blogg får du gärna göra detsamma!



Kram :)

2009-06-29 Kl: 07:01:39
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0