2 juni

Godmiddag sunshines. Sovit gott? Jag vaknade vid elva och åt frukost direkt, nu ska jag snart gå och göra mig i ordning sen ska jag och mamma ner på stan en runda eller så blir det stranden. Senare idag ska jag träffa en kompis och köpa present med honom till hans syrra som jag sa igår, efter de blir det nog några Lost avsnitt. Han har alla på datorn och jag måste se resten!! Det är så spännande nu. Jag är några avsnitt före än dem som visas på TV4 nu.. Nu måste jag skynda mig, vi hörs lite senare.


xoxo, M


Sarah och jag för några månader sedan

Sarah skriver:

hoppas din siesta var bra babe? AJ MISS JOOO <3

2009-06-02 Kl: 12:14:40
URL: http://sarriis.blogg.se/
Peyton skriver:

I'm so jealous of the beach :( <3

2009-06-02 Kl: 16:07:24
URL: http://peytonvega.blogg.se/
Layki skriver:

When I present my sight seeing tours to some people from Sweden I always remenber you. _

2009-06-02 Kl: 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0