18.44 - home

Har precis kommit hem från en runda på stan, vi tog cabben ner och gick först lite i affärer sen satte vi oss och åt gott på "Petters", jag åt hamburgare som är så god där, är ni i Helsingborg så prova den, super! Jag såg nu att mitt mobilinlägg inte kommit fram som jag bloggade innan, störigt.. Aja, så är det! Bloggen har krånglat för många på senaste har jag läst lite här och var. Nu ska jag snart ta en skål med jordgubbar (som vanligt) och sätta mig på balkongen och chilla lite, det är så härligt när solen är framme så man får verkligen passa på för den försvinner väl snart? Sverige suger, det vet vi alla redan om, inte sant?

xoxo, M

sanna skriver:

ohh ja sverige suger!

2009-06-23 Kl: 19:55:50
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0