18 juni

Plåtning idag.. Jag har varit uppe tidigt för att plocka undan och förbereda lite.. Nu ska jag snart äta frukost och sen kommer min modell lite innan elva. sitter och kollar lite inspirationsbilder nu, jag vet redan vad jag ska ha men inte ritkigt vilken färg. Tror det kommer bli gul, turkos eller rosa. Får se vilket som passar bäst. Senare idag ska jag träffa min vän Carro för att inhandla tyget (äntligen) till vad hon ska sy till mig sen blir det nog fika med Lois om hon hann, hon skulle iväg innan jobbet. Vi får se! Nu har jag lite bråttom.. Vi hörs sen igen när jag är klar!

xoxo, M


Mimi skriver:

boooobies

2009-06-18 Kl: 11:12:58
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Anonym skriver:

Vilken sexig bild på henne:P



Har du något tips på hur ögonskuggan håller längre över dagen eller kvällen, brukar ha isadoras ögonskugga, även andra märken, men efter några timmar är det inte lika fint, mer som randigt möörkare å ljusare, ska man ha något på ögonlocken innan man har på ögonskugga?

Tack på förhand!

Trevlig Midsommar!

puss o kram

2009-06-18 Kl: 11:30:29
Anonym skriver:

hahahha tänkte precis skriva "jäääävlar vilka boobs" men booooobies sa allt.

2009-06-18 Kl: 19:37:20
sofie skriver:

Varför svarar du inte;)

2009-06-21 Kl: 23:30:24
MIRRE skriver:

Anonym: Det verkar som om du råkat ut för de mest vanliga när man lägger en ögonskugga. Först när du tar fondation så ska de ligga som ett jämnt lager på locket sen tar du puder över för att binda fettet i din foundation. Då blir det som en matt yta och kan inte bli ränder i skuggan efter ett tag. Du kan även använda en primer efter pudringen innan skuggan som gör att den sitter på plats längre. Det är svårare att få de snyggt med en primer tycker jag och lättare att arbeta in färgen på locket lite längre istället.

2009-06-22 Kl: 11:17:03
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0