16 juni

Dagarna bara flyger förbi.. Det var inte länge sedan jag skrev 1 juni som rubrik. Snart är den juli och då händer det massor av roliga grejer sen månaden efter de händer det even more, då ska jag till grönan och se LADY GAGA! Det har snackats om att hon har ställt in allt hon har i augusti men det står kvar att hon ska dit och till festivalen "storsjöyran" fortfarande så jag hoppas verkligen inte att hon ställer in. Hon älskar ju Sverige!
Nu håller jag på att göra mig i ordning för jobbet, ska gå hemifrån om en halvtimme och jag håller på att sminka mig och välja kläder, det är så svårt det där med kläder för man vet inte om det kommer bli varmt eller lagom varmt på jobbet.. Vi står framför lampor hela dagen så de slår ut en del värme, ni vet sådana makeup lampor eller vad man ska säga!? Nu måste jag fortsätta iallafall, jag mobilbloggar under dagen när jag hinner!


xoxo, M



Såhär tycker jag om vädret just nu, mitten på juni och det regnar och är kallt! =/
Bilden är från i lördags..

Tanja skriver:

tuff bild babe !

2009-06-16 Kl: 14:39:32
URL: http://tanja88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0