13 juni

Vill börja med att säga att biljetterna till Rammstein i köpenhamn är slutsålda, de tog slut på några timmar igår.. Visste att dem skulle gå åt skitfort.. De gick på runt 800:- men det är de värt, jag och Kenza betalade 900:- för varsin biljett till Tokio Hotel då vi såg dem i Genéve, för dem var slutsålda och vi ville så gärna dit! Jag längtar såååå tills december! "Bara" ett halvår kvar.. Jag för hålla ut helt enkelt, men det är inte så lätt när man har biljetterna! Det är likadant med Pink som jag och en vän ska se i november, vi bokade dem långt innan det var ett halvår kvar till hennes konsert. Man får ha tålamod. Jag ska iväg idag, vet inte alls när jag är tillbaka, jag mobilbloggar och så hörs vi när jag är hemmmeee igen..

Idag ska jag provjobba, önska mig lycka till! =D


xoxo, M

Lady Gagas fanblogg skriver:

vad kul att du gillar bloggen:)försöker hitta nyheter hela tiden.förresten jag läste på ticnets hemsida att pinks konser var flyttad till globen och att man fick byta sina biljetter?har biljetterna till hovet,men tror inte jag kommer kunna gå.men kolla i säkerhets skull.

2009-06-13 Kl: 09:19:18
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
devi skriver:

Nice!



Are you going to the Lady GaGa concert in Copenhagen?

2009-06-13 Kl: 12:34:08
louise! skriver:

good luck, don't forget to call me babe! :)

2009-06-13 Kl: 13:51:24
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Mimi skriver:

Lycka till!

2009-06-13 Kl: 14:03:55
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Sofiaaaaaaaaa skriver:

Jag betalade 2600 kr för Coldplay biljetter :D

2009-06-13 Kl: 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0