12 juni

Nyss hemkommen från ett sminkjobb på mitt ex lillasyster faktiskt, som ska ta studenten idag. Jag önskar det var vår tur, så himla underbar dag är det! Jag ställde klockan på kvart i fem i morse för att vara där vid kvart i sex men som vanligt så somnade jag om och gick upp kvart över istället, stressigt, stressigt! Skulle packa ner alla mina penslar som stått på tork över natten också, att jag inte bara kan gå upp när klockan ringer.. Det är ju inte så svårt! Nu ska jag sätta igång och sminka mig, kanske äta lite och sen vid åtta kommer min vän Emelie, jag ska fixa hennes hår och sminka henne, senare kommer en kompis till, Sophie som är nästa på tur. Emelie har med sig en god frukost med jordgubbar och bullar. Mums!



Låt oss börja dagen med en grym
 remix mellan Lady Gaga och Marilyn Manson
"LOVEGAME"




xoxo, M

Lady Gagas fanblogg skriver:

hej..först gick det ju rykten om att hon skulle ställa in alla augusti datum,men sen verkar det ha ändrats till september.står i alla tidningar att hon ska uppträda plus på gröna lunds hemsida:)så tror absolut hon kommer:)

2009-06-12 Kl: 08:18:40
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0