11 juni

Godmorgon alles!
Snart ska jag äta någonting, vaknade av att mamma och syrran var uppe, de skulle iväg och jag är glad att jag vaknade lite tidigare än vanligt. Idag har jag ingenting inplanerat, skulle egentligen sminkat min ena modell igår för nya bilder men det blev inte så jag kände mig omotiverad helt enkelt, det händer ju ibland att man inte har lust. Vi ska iallafall göra det någongång nästa vecka. Sen ska jag och Carro också gå och handla tyger, dels till mig och till henne. Längtar tills min shortsdress är klar, den kommer bli såå fin! jag hittade ett par helt underbara skor för några dagar sen på nätet som hade passar galant bra till, får vänta lite med dem tills pengarna kommit tillbaka.
Jag håller på att svara på frågorna del 2 nu också, publicerar dem snart.. Nu ska jag gå och äta någonting framför TVn. Vi hörs snart igen!


xoxo, M



Eh, eh nothing else I can say..
Spelas just nu på P3 ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0