1 juni

Så himla härligt.. Det är 23 grader ute och jag har nyss ätit en snabb frukost för jag och mamma ska iväg till stranden nu och slappa lite. Så skönt ska det bli! jag vill även tacka för helgen, har haft det underbart med en av mina bästa vänner Cecilia ♥... Jag kommer uppdatera MTV bloggen en gång till med ett litet bildspam på alla band som jag inte lagt upp bild på än och några fler på Dead by April. Anyways.. Vad har ni hittat på i helgen? Berätta gärna!
Jag kommer inte kunna mobilblogga för det fungerade tydligen inte senast jag testade, det kom aldrig fram men jag ska testa igen snart så jag kan göra mobilblogga. Det är så roligt när det väl fungerar.. Nu ska jag gå och ta på min bikini och hjälpa mamma med packningen. Jag tar med mig boken "män som hatar kvinnor" som jag skulle börja läsa för läääänge sedan men har inte fått tummen ur röven. Nu så!

xoxo, M


Tomiboy is hawt

Peyton skriver:

haha yeahh it is!! and have a nice day!! Tom is so goddamn sexy :B xxx

2009-06-01 Kl: 14:30:28
URL: http://peytonvega.blogg.se/
Helle skriver:

Fan, visste inte att du skulle till Siesta! :O

Jag var där, fett kul :D

2009-06-01 Kl: 17:06:17
FELICIA skriver:

HE is HOT

2009-06-02 Kl: 10:13:03
URL: http://flajsha.blogg.se/
M A H S A skriver:

He is to hot :0

2009-06-03 Kl: 00:03:18
URL: http://mahsaas.blogg.se/
BOOMbox skriver:

oh yes, indeed, he's hot ;D

2009-06-03 Kl: 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0