Ytterligare en skön dag

Jag somnade direkt efter att jag ätit, la mig på soffan och slocknade. (Därför jag inte hunnit blogga) Sen kom syrran och mamma hem då vaknade jag och gick in i min säng och la mig där, då sov jag i någon timme och kände mig direkt utvilad. Då ringde Carro och väckte mig för att dubbelkolla vart vi skulle ses i stan, jag och tjejerna har varit på gröningen och haft det skönt i solnedgången. De köpte en familjepizza och delade på men jag var inte hungrig så jag köpte bara en cola. Vi satt där och snackade tills solen började gå sakta ner då bestämde vi oss för att gå mot bilen och köra hem, som vanligt träffar man alltid massor av vänner när man är ute så vi stannade och snackade lite med Lois och Emelie.. Nu är jag hemma och faktiskt inte hungrig alls men måste ta någonting att äta har inte ätit mycket idag alls.
Nu ska jag joina mamma i soffan framför SYTYCD. Det är så spännande nu i uttagningarna till programmet, undrar vilka som kommer med. Jag har några favoriter. Nu är jag pigg, haha oväntat när man sover mitt på dagen men i morgon är jag ledig så det gör inte så mycket om jag inte kommer i säng i tid så kan jag istället försöka komma upp i lagom tid i morgon, har lite att göra på dagen ska bla ha en plåtning med en av modellerna jag jobbat med innan, först ska jag hämta en ögonskugga jag ska låna av en kompis, det låter konstigt eller hur? Jag som borde ha allt, har inte just den färgen jag vill ha. Den fanns på makeup store innan men den var tydligen slut, blev lite lissen men som tur var så har en av mina vänner exakt den jag vill ha.

xoxo, M


Layki skriver:

Dear Mirre

miss you so much.

I've been so busy..

-__-'



check it out the new video of pink.

"FUNHOUSE"



http://www.youtube.com/watch?v=gDBu-hX0Itg



Hab dich so ganz verdammt lieb

<3

2009-07-01 Kl: 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0