Rose bed

Här kommer en bild som jag tagit, är väldigt nöjd över resultatet och den är ytterst redigerad i kontrast och ljus, inte mer! En bild säger mer än tusen ord, denna är en bra förklaring på den meningen tycker jag. Jag gillar att skapa i en bild , att jag har den kreativa sidan är jag glad över, älskar det! Sen att även kunna få ihop två grejer. Att jag skapat allt i bilden (dvs. specialeffekterna och temat) sen även att det är jag som tagit bilden. En härlig känsla att kunna förmedla någonting så fint och sårbart i en bild. Kommentera gärna här eller i makeup bloggen vad ni tycker och känner! Fritt fram..


Klicka på bilden för att komma till min
 
makeup blogg och för att se den i större format


Photo & special effect: Mroxx.se

Sofia Vienna skriver:

favorit! <3

2009-07-04 Kl: 22:28:46
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
isabelle skriver:

uh, jag fick rysningar när jag såg den bilden. den såg så verklig ut och läskig. bra gjort, den var riktigt fin :)

2009-07-04 Kl: 23:15:41
URL: http://isanylen.blogg.se/
jess skriver:

Jättefin, verkligen. Inte bara som man säger, utan den "berör" verkligen, eller hur man nu ska förklara det.

2009-07-05 Kl: 00:02:28
Layki skriver:

Amazing _

wish I could make something like that.

you'r an artist

;)

2009-07-05 Kl: 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0