Biokväll

Nu ska jag iväg till en vän sen ska vi vidare och titta på bio, det blir Harry Potter, for sure! Har sett alla andra filmerna så det ska spännande att de den senaste nu. Många säger att den inte är lika bra som de färväntat sig att den ska vara.

Idag såg jag även att Tokio Hotel ska ha ett mini gig den 27 augusti, de kommer lotta ut biljetter på Nokia.de som Tokio Hotel nu har ett koncept med. Damn, jag vill gå på de mini giget, det kommer även vara en signering samtidigt och de kommer köra en ny låt. How cool is that gonna be? Jag ska testa lyckan och vara med och tävla om biljetter, tävlingen öppnar den 3 augusti. Nu måste jag rusa, vi hörs senare ikväll antingen innan eller efter bion.

xoxo, M


Bild på mig som jag tog för någon dag sen efter jobbet

Antonija skriver:

Filmen har mer humor än de andra (tycker jag) men den håller sig inte så jätte mycket till boken =/



Jag tycker den var bra iaf =)

2009-07-22 Kl: 20:16:00
Iza skriver:

Harry Potter filmen är grymt bra! Det enda som skiljer allas åsikter är ju att vissa har läst böckerna och andra inte. Så då förväntar man sig ju lite olika saker av filmen (x

2009-07-22 Kl: 20:49:23
URL: http://reachthesky.blogg.se/
sara skriver:

jag tycker HP var jättebra, en av de bästa filmerna. jag läste cokså det där om TH, jag har bestämt redan att jag ska vinna, haha. får se hur det går ;)

Lycka till till dig då :)

2009-07-22 Kl: 21:42:05
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/
Sofia Vienna skriver:

JAG OCKSÅ! hoppas verkligen man kan få tag i en biljett.. vore verkligen guld.



schnygging! berätta om filmen sen, har inte sett den ännu, illa!

2009-07-22 Kl: 23:11:29
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Sofia Vienna skriver:

och du! du måste tävla åt mig också, jag kom på att jag inte kommer att ha tillgång till internet då! jävla skit, men vi kan ta det längre fram ;*

2009-07-22 Kl: 23:13:15
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0