Redan klara...

Nu sitter jag här i sminkrummet och vi är klara, jag och Lisa väntar på att klockan ska gå och vi ska gå till stationen och ta tåget därifrån. Jag (som ska jobba tidigt i morgon) kan inte stanna ikväll under visningen, hade gärna velat men ska upp supertidigt. Det kommer spelas in så förhoppningsvis kan man få se det senare, vi kollade när de repade innan, det såg bra ut med cool musik, nu är alla modeller nästan klara, alla ser sjukt coola ut med olika sminkningar, vissa med fantasi och vissa med sotningar beroende på vad det är som modellerna ska visa upp.. Vi hörs igen en runda på tåget, tänkte att jag kunde koppla upp mig där också eftersom det är en lång resa hem och det har uttag på tågen, perfekt för mig och Lisa, vi kan kolla på massor av youtube klipp, har många roliga att visa henne.. Hehee...


xoxo, M


Elina skriver:

Men tror du verkligen hon skulle erkänna det då och förstöra hennes chanser att få gratis PR? (även om det är det hon får trots att alla vet att det är PR :P)

2009-07-17 Kl: 16:33:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Elina skriver:

Kan ha varit, hennes twitter är: www.twitter.com/chantellepaige. Det finns två andra som heter ChantelleDaily och Chantelle.. Någonting jag har glömt som är hennes staff och sedan finns det några fejkkonton!

2009-07-17 Kl: 18:47:17
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Elina skriver:

Okej :) Jajo, man vet ju aldrig! Alltid när det kommer upp en sån här grej tycker flera att det är kul (som inte har något liv, förresten) att låtsas vara de personerna och ställa till det för killarna - skapa falska rykten osv.



Yes, I got your picture :D Ska skicka in alla imorgon :)

2009-07-17 Kl: 18:53:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0