Plåtning idag!

idag har jag en plåtning, som gynnar både modellen och mig. Ska bli roligt! Har tre olika upplag av sminkningar. en natural, trend och skönhet/trend! Får se vad jag lyckas komma fram med. Ska hämta henne nu sen kör vi och hämtar en ögonskugga som jag fick låna av en kompis. Finns ju inte den färgen någonstans, blir tokig! Snäll är hon iallafall som lånar ut den! Nu måste jag skynda mig, har knappt tid att sitta här, vi hörs senare såklart.. Hoppas det blir lite bilder som ni kan få se idag eller i morgon redan, beroende på när jag sätter mig här igen och redigerar bilderna annars får ni se smakprov kanske.. We'll see! Modellen kommer ni känna igen sedan tidigare, har haft en plåtning med henne innan. Om någon vecka ska jag ha en plåtning med två girls från Sweden models, ska bli så roligt. Har haft temat klart nu i flera veckor så nu väntar jag bara på att en av tjejerna ska komma hem från sin semester så kör vi igång.. De temat kommer bli grymt!

Got to go, so long!
xoxo, M



1984 - som störst ♥
Kolla in alla Michael's videos på MTV.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0