Pictures with love - Tara, the paparazzi girl

Bara bilder på mig, Tara den lilla paparazzin tog MASSOR av bilder idag på vår lilla tripp till Malmö..Tråkigt att hon ska åka tillbaka imorgon, vi har haft superkul! Imorgon ska jag jobba i Karlshamn, det är festival där och jag ska sminka för en modeshow som är på kvällen, hoppas ni som bor där vill komma och kolla, blir nog en great show. Nu ska vi förbereda för imorgon, Tara ska packa sin väska och jag ska tvätta penslar och packa mitt för i morgon, jag tar även med mig min laptop så jag kan uppdatera och ta "behind the scenes" bilder och visa er.. Allt inom makeup kommer så småningom bara till min nya makeup blogg inte riktigt än, som jag sa sist med bloggerbjudandet så fick det vänta i lite mer än en vecka till, I'm all excited about it! Ni får snart veta alles.. Ohh, jag har så mycket planerat inför denna helgen, ska vara i Karlshamn hela dagen imorgon och sen lördag ska jag jobba på studion och ut på kvällen med min bästa killkompis André (love him!) och jobba på söndagen igen med fotografen Emelie som jag jobbat med några gånger innan. Fullspäckad helg men ack så roligt!


Hörs tidigt i morgonbitti!
/Miiiiirrrr














You like pictures, don't ya?

Elina skriver:

Det är inte jag som ska göra videon, en annan tjej ska fixa ihop allt och sedan skicka det till TH's management. Alla bilderna börjas samlas in tidigast imorron, kan tänka mig att vi har ett bra tag på oss :) Jag ska bara samla ihop dessa bilder och skicka dem vidare till henne - bara för att hjälpa till för dem som inte är medlem där..

2009-07-16 Kl: 21:40:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Sofia Vienna skriver:

svar: thank you sunshine! <3



AH! åt ni på Jensens! Fyyyyyy vad gott! Älskar den restaurgangen. Skulle lätt kunna bo där! Verkar som att du haft en skön dag i alla fall!



Jobba inte ihjäl dig i helgen bara, ska bli spännande att se alla bilder sen. Puss puss!

2009-07-16 Kl: 22:33:32
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Remember Michael Jackson skriver:

Gillar du Michael Jackson. Läs våran blogg för att få honom att leva vidare!

2009-07-17 Kl: 02:43:24
URL: http://remembermichaeljackson.blogg.se/
Anonym skriver:

va använder du för kamera? :)

2009-07-17 Kl: 23:17:57
MIRRE skriver:

Svar: det är Taras kamera som bilderna är ifrån, tror hon har en Canon :)

2009-07-18 Kl: 06:50:39
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0