På plaza salong i Lund

Jag sitter bredvid lilla Mini nu som håller på att få håret färgat, spännande! Snart är det min tur (om det finns tid) ska bara färga som vanligt, rött.. Lite mer intensivare röd. Jag tyckte det blev misslyckats sist eftersom jag gjorde det själv och först hos en frisör som var skitkass (sorry) men färgen blev inte alls som jag ville ha den så jag färgade den själv direkt efter och håret blev såklart slitet så hart försökt ta hand om det väldigt mycket nu. Frisören här tyckte att jag skulle vara försiktig med blekning och färgning nu framöver men idag vill jag verkligen få det färgat, nu innan jag åker till Stockholm. Nu ska Mini uppdatera sin blogg.. Vi hörs lite senare, ska nog ta någonting att käka snart också. Faaan, nu börjar det öööösregna! :/


Lite bilder från när vi väntade på tåget till Lund







Efter spraytanning:

Här ser ni skillnaden efter trosorna som jag hade på (såklart!) och detta är direkt efter spraytanningen är gjord. Det kommer bli mer djupare färg inom ett par timmar, skitbra spraytanning hos "sugar skin"! Ni kan hitta Marlenes hemsida här!

Mimi skriver:

HAHA nu kommer du att vara brunare än mig. Hur känns det? ;D

2009-07-30 Kl: 15:54:03
URL: http://starringmariam.blogg.se/
jennifer skriver:

vad är de för spray du använder?:)

Kram och fin blogg btw

2009-07-30 Kl: 15:56:43
Mimi skriver:

LOL@that, den var bra... ;)



Btw, du måste ringa mig när du får tid! Vi måste lösa allt med väskor och grejer tills på söndag! Jag känner mig stört stressad inför konzi... Och ta med ditt SILVERNAGELLACK! Let's do it Gagastyle.

2009-07-30 Kl: 16:11:37
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Amiee skriver:

Miiiiiiirre! I'm coming to Sweden to steal your jacket! I love it :P

2009-07-30 Kl: 16:37:23
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Anonym skriver:

Shit vad brunt du blivit :O

2009-07-30 Kl: 20:59:20
Anonym skriver:

vart har du köpt dina...kängor?

2009-07-31 Kl: 01:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0