Nokia E71

Idag har jag och mamma varit och shoppat på väla, det blev lite efter mötet som jag sa innan. Gud vad jag älskar att bara gå och kolla i affärer (inte alltid köpa) bara gå och prata och titta runt lite. Det är mysigt. Vi tog även en sen lunch där och nu är vi hemma igen, fick med mig en ny mobil, till mitt företag. Känns väldigt mycket bättre med denna mobilen, min vän Lisa har en likadan och har inte haft någon bättre så tänkte att det fick bli en sådan. Biträdet där jag köpte den sa att den var silvrig men min var visst svart för jag frågade om den fanns i andra färger än svart då sa hon att den bara finns i silver men tydligen inte och jag blev glad, för det var en svart jag ville ha.. Hehe! Nu ikväll ska jag på bio så jag hinner inte lära känna min mobil direkt nu ikväll men i morgon så jag till Malmö med Mini så på tåget dit och medan hon är hos frissan får jag sitta och hålla på lite. Vi tar nog med hennes laptop också antagligen så vi kommer kunna uppdatera under dagen. Nu ska jag ta en kopp kaffe och snacka lite med mamma sen iväg med Sarah på bio.. Vi hörs lite senare!


Sofia Vienna skriver:

vilka små knappar! men sjukt, sjukt snygg! jag tar gärna din gamla telefon :P

2009-07-30 Kl: 09:30:35
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Estelle skriver:

Var den bra? Jag är sugen på den men vet inte någon som har den.

2009-07-31 Kl: 15:18:44
URL: http://estellej.blogg.se/
anna skriver:

har en fråga ang. denna mobilen, eftersom ja inte alltid är¨så smart (haha) så undrar jag om det finns å, ä, ö på denna? ;D såg nämligen en och det fanns inte det på den, och eftersom det är tangentbord på den så förtstod jag liksom inte hur man skulle få fram dessa bokstäverna :p haha hoppas du svarar iaf! :D

2009-08-02 Kl: 02:56:55
URL: http://vivalaglam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0