My favourite...

Färg: Svart, rosa
Mat: Thaimat
Plagg: Svart, rockigt, skinnjacka, heels, tight, converse, boots.. Svårt att välja ett specifikt..
Snack: Godis
Frukt: Pink Lady äpple, nektarin och vattenmelon
Drink: Redbull med mycket lime
Bil: Mini cooper of any kind eller Chrysler Crossfire hell yeah!
Skådis: Leonardo Dicaprio
Film: Mega svår fråga.. Jag älskar "Return to paradise"
Designer: Balmain (dock äger jag endast en väst som är inspirerad av Balmain, föööör dyra kläder för min smak men grymt coola, balla, loved, my style. You name it!)
Musik: Rock, pop, Rn'B, punk, industrialmetal, electropop.... med mera!
Telefon: Samsung, endast för att jag äger en men Nokia är också bra..
Restaurang: Thai corner (Helsingborg)
Semester ort: Thailand, älskar de landet! Skulle kunna bo där.
Smink: FÖR svår fråga!  Men de jag inte hade klarat mig utan till mig själv är nog grunden så som foundation, transparant puder..
Efterrätt: Friterad banan med glass och sirap ELLER prinsesstårta, går inte att välja sorry.. Hehe!
Klubb i Sverige: Jag älskar The Tivoli i Helsingborg men det finns säkert fler ställen som är underbara som man inte testat på (än!). Ska på ett nytt ställe på fredag i Sthlm..
Läsk dricka: Trocadero, cola zero eller fanta..
Blogg: Mina vänners bloggar
Blommor: Gerbera

tintin skriver:

bakom är bättre än the tivoli! ;)

2009-07-30 Kl: 13:36:27
URL: http://tintinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0