Hon har känslan

Jag har sett många, MÅNGA superhärliga versioner av "poker face" live med Lady Gaga men denna är en av de absolut bästa, jag har tårar i ögonen, hon sjunger den med en sådan speciell känsla. Jag älskar henne och hennes musik mer och mer för varje dag som går. Jag lyssnar på musiken varje dag, det går inte en dag utan hennes musik, om inte hemma, i min Ipod eller på jobbet så sjunger jag på någon låt själv. Tänk att stå inför den publiken, jag fick tårar i ögonen då hon säger att "detta är en sådan situation då hon måste nypa sig själv för att se om det är sant." Underbart och magiskt! Hon är stor för mig, många ser henne som en nobody och inte är det för musiken hon gör för de har aldrig givit den en chans utan för hur hon ser ut och hur hon klär sig. Det är en del av henne, jag älskar allt som har med henne att göra! Tro mig, hon (har redan och kommer) gå väldigt långt!


Lyssna och njut.
Ni som aldrig brytt er om att ge denna underbara skapelse en chans, do it now!
For me... And for Gaga!



Är fortfarande kvar på jobbet, hade bara en chans på datorn nu när några kunder inte kommit... Slutar alldele strax, ska ta tåget då och möta upp några vänner hemma hos mig sen är det utgång som vanligt. Antagligen jobbar jag bara halvdag i morgon eller så behöver jag inte komma in alls eftersom vi inte har så många bokade kunder. Vi får se!

Kiki skriver:

Håller med dig! Hon är helt underbar! Hennes röst är magisk och hon har en fantastisk personlighet på scen! Hon är wow! Har inte sett detta uppträdandet innan, fick gåshud ffs! <3

2009-07-25 Kl: 17:03:12
Isabelle skriver:

Jag har inget emot kläderna hon har, jag tycker det är häftigt att hon vågar klä sig så! Dock så tycker jag hennes musik är väldigt intetsägande och känslolös som lämpar sig mest för radio. Hon kan ju sjunga jävligt bra men det märker man inte t.e.x. i orginal versionen av poker face. Jag skulle verkligen önska att hon gjorde musik där hon får använda mer av sin sångröst!

2009-07-25 Kl: 17:48:54
isabelle skriver:

håller med (haha) Isabelle att man inte inser riktigt hur bra röst hon har i den riktiga versionen av pokerface. och många andra av hennes låter heller. men jag gillar hennes musik jättemycket och tycker hon är supercool som vågar stå ut på sitt eget sätt. dock tycker jag att hennes pokerface version som hon gjorde hos cherrytree är bäst! :)

2009-07-25 Kl: 18:23:11
URL: http://isanylen.blogg.se/
Mimi skriver:

snart ser vi henne <3

2009-07-25 Kl: 19:58:50
URL: http://starringmariam.blogg.se/
lina skriver:

hej hej !

jag är två fågor till dig.

vart i malmö jobbar du ? har fått för mig att det är på the studio , kanske hel ute och cycklar.

och vart läste du och hur länge läste du för att bli professonel sminkare ? :)

sköt om dig!!

2009-07-25 Kl: 20:05:43
Anonym skriver:

otroligt vackert faktikts!



www.marittas.blogg.se

2009-07-25 Kl: 20:37:11
MIRRE skriver:

Lina: Jag jobbar där ja :) Gick utb. i malmö också, på makeup studion!

2009-07-25 Kl: 21:29:35
URL: http://miirre.se
Anonym skriver:

Gaga är fierce , utan tveckan en av de bästa ever

ska med se henne på grönan

2009-07-25 Kl: 21:47:57
Malin skriver:

Wow, detdär var grymt! HON ÄR GRYM. !

2009-07-25 Kl: 21:49:48
URL: http://thingsthativedone.blogg.se/
Benita skriver:

Hon är magnifik, finns inga ord som rättvist kan beskriva hennes skapande, hennes röst...speachless?

2009-07-26 Kl: 00:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0