Home again..

.. After a nice day! jag shoppade lite, eller mamma köpte de till mig, hehe! Lite smink på makeup store som var på rea och ett linne samt en ny kalender och oh nitar också och en annan ögonskugga från shock, en puderskugga i en skarp blå färg, så jäkla hett att jag vill testa den på mig själv, haha.. Men faktiskt så framhävs de bruna i mina hazel eyes mer om man använder blått eller turkos, blåa toner iallafall.
Nu ska vi åka till maxi och köpa lite till frukost i morgon, we're out of bread! Även lite snacks till Tara för hennes resa tillbaka till Danmark i morgon, hon åker inte hem till Canada förrän efter hon varit och besökt en kompis i tyskland och hos en i Amsterdam.. Vi har bestämt att jag kommer och hälsar på henne när Tokio Hotel kommer dit, antingen konsert eller bara PR, vilket som! Nu måste vi iväg, so long babes! Laddar upp lite bilder från dagen senare..


xoxo, M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0