Hi babes, I'm home

Äntligen hemma efter en lång och rolig dag på jobbet, vi makeup artister där har så himla kul tillsammans när vi jobbar. Älskar verkligen att gå dit varje gång jag ska jobba. Ni vet när man har ett jobb man bara får ont i magen av typ dagen innan man ska jobba, man känner att det är SÅ jobbigt, så känner jag absolut inte längre, det är underbart!

Nu på vägen hem har jag suttit med Antigona (en kollega) och snackat på tåget, hon skulle också till Helsingborg till en kompis, oh tåget var så segt också hem, vet inte varför men tror att det var den längsta tågresan på väldigt länge. I morgon vill två andra kollegor ha med mig ut och festa, de ska till Helsingborg och träffa vänner så jag tror jag hänger på dem, är ju aldrig fel. Ska bara jobba i morgon först med ett litet uppdrag med två tjejer.. Ni ska få se resultatet senare när bilder och så kommer upp. Nu är jag så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag satt... erhm.. Låg ner på golvet när jag precis kommit hem och snackade med en vän i telefon om jobb, jag var tvungen att svalka mig lite från den kvava värmen som är ute, jag gick och sprang i mellan åt från stationen och hem för jag var så hungrig och ändå sitter jag här och skriver... Haha, ska nog gå och ta en macka och dricka té nu framför en go film, varför inte "Superbad" looooooove it! HAHAHAHA, jag kom nyss på en sak.. En av mina kollegor som vill ha med mig ut i morgon fick rött och rosa läppstift idag av min manager, så söt han blev ska tänka på att ladda upp bilden i morgon eller lite senare om jag kommer ihåg det.. Ni måste se bilden. Och det bästa av allt var att det var han som ville ha läppstiftet, han tvingade min manager att måla på det, haha...

Och angående mitt inlägg om musik och samma titel och liknande sound så har jag faktiskt (konstigt nog med mitt stora musikintresse) aldrig lagt det direkt på minnet, självklart vetat om det men mitt huvud har bara inte sparat informationen om att artister har samma titel på sina låtar, självklart nu när jag ser och tänker efter så vet jag att jag visste om det, reagerade bara så starkt för att det var så likt MJ's ena låt samt Christinas "Save me from myself" som jag anser är en unik titel och för "lång" för att ha samma. Jag tycker det är helt okej att ha ett ord, men en mening?! Alla tycker olika somsagt..

Hoppas ni haft en bra dag, vill också säga att jag ÄLSKAR era kommentarer.
Tycker ni borde kommentera lite oftare.. Det är kul att läsa dem!

xoxo, M

Amiee skriver:

Your job seems so fun! You always sound like you have had a good time when at work :) xoxx

2009-07-28 Kl: 00:15:25
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
KUNG/Ayan skriver:

nada is orginal this days btw,, du var ju vacker :D

2009-07-28 Kl: 00:52:05
URL: http://kkuungg.blogg.se/
Sofia Vienna skriver:

så kul att se att du verkligen trivs och gör det du verkligen vill göra <3



ska bli spännande att se bilder, as usual (:

2009-07-28 Kl: 08:15:51
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
gina skriver:

kul att jobbet går bra. Det är så det ska kännas

2009-07-28 Kl: 09:23:04
URL: http://jejna.blogg.se/
Anonym skriver:

vad bra att du trivs på ditt jobb, själv ska man kanske bli frisör så jag hoppas jag trivs jag med

2009-07-28 Kl: 10:05:08
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0