Dagens fråga


Vad gör du om 10 år?


   
Modell: Caroline "Mini"
Makeup, hår & foto: Mroxx.se


Jag själv jobbar med det jag älskar, min passion! Och gör det jag vill göra samt skriva om musik. Bor på något fint ställe och har mina underbara vänner och min fina familj nära, alltid!

ida skriver:

hm... om 10år är jag snart 25 ^, då har jag fått in en fot i MUA/hårstylist världen och väntar mitt andra barn (a)

2009-07-23 Kl: 15:04:12
Isabelle skriver:

Om 10 år...då är jag 29år gammal, hoppas att jag har ett roligt & stimulerande jobb som jag känner passion för och som gör att jag får se mycket av världen. Hoppas så klart också att jag träffat någon och att vi har ett hem där jag trivs och att jag är nära med både min familj & vänner. Antingen bor jag utomlands eller i Sverige! :)

2009-07-23 Kl: 15:43:45
Mini skriver:

Gumman hade du velat maila den till vänster och den till höger till mig ? =)

2009-07-23 Kl: 16:10:45
URL: http://www.carolinelundh.se
rebecka skriver:

Om tio år jobbar jag med kläder, kanske som stylist. Kanske designer. Kanske startat ny tidning. Min bästavän och jag jobbar tillsammans. Bor grannar. Vi har varsin kille och kanske nåt barn. Och så ska vi bo i huvudstaden, eller utomlands. Fast det spelar ingen roll bara vi har varandra, är lyckliga, och mår bra! Typ så..



Lite drömmar ska man väll få ha ;D roligt fråga btw!

puss

2009-07-23 Kl: 16:58:55
sandra skriver:

Om 10 år vet jag att jag jobbar inom vården, sjukvården. Vet ej om det är på mitt nuvarande jobb, men om 10 SKA jag ha fått en fast tjänst någonstans...



jag ser inte mig någon annanstans, precis som du så jobbar jag med det jag brinner för :)

2009-07-23 Kl: 16:59:14
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
p skriver:

åh sånt här är alltid kul!



Förhoppningsvis är jag färdigutbildad och jobbar som reporter för någon flashig tidning/tvkanal. Reser runt endel men får även mycket fritid hemma med min pojkvän och mitt/mina(?) barn.. Bor i någon större stad och lever loppan helt enkelt - that would be awesome!

2009-07-23 Kl: 18:55:30
URL: http://petriss.blogg.se/
Antonija skriver:

Om 10år jobbar jag förhoppningsvis som reseledare och bor någonstans där det är varmt haha =)

2009-07-23 Kl: 19:53:52
Sophie skriver:

då jobbar jag som polis =) dudå??

2009-07-23 Kl: 23:14:26
URL: http://sophiegranqvist.blogg.se/
sara skriver:

jag har mitt dröm jobb som är kläddesigner och jag tjänar mycket med pengar så jag kan resa varje år och skänka till behövande. Jag har en lägenhet i stockholm innerstad -söder och en miljövänlig bil. Jag håller på att bilda familj och har en sktisnygg man ;)

2009-07-24 Kl: 11:51:22
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0