Hjälp Crossfire att bli förband till Lady Gaga

Det är en tjej som kontaktat mig ang. Lady Gaga konserten på Gröna Lund, Hon håller på med ett filmprojekt och har nu en chans att lämna sitt filmmanus som hon har jobbat på tillsammans med sin nära vän, regissören Alexi Carpentieri som bland annats har sålt reklamfilm till JC. Nu kommer "men", OM hon ska kunna göra detta så måste artisten Crossfire vinna som förband åt Lady Gaga när hon kommer hit. Vi fans får lov att bestämma vem som ska vara förband till Lady Gaga den 2 augusti och Crossfire ska självklart vinna!


Kika här:
Openingact Crossfire för att rösta på dem! Det är genom sms ni röstar och det kostar bara 6:- själv har jag och ska rösta flera gånger, kom igen nu! Detta förtjänar både Crossfire och tjejen som kontaktade mig. Jag tycker alla kan visa lite kärlek och rösta på Crossfire!

Smset ska se ut så här:

OAL CROSS till nummer 72500


Crossfire måste få mer än 350 röster, sätt igång att rösta, detta ska vi fixa!! Eller hur??



Snart ses vi, jag längst fram och du på scen baby!

Lady Gagas fanblogg skriver:

skulle ju vara så kul om dom vann:)har du snackat med tjejen än?

2009-07-22 Kl: 13:15:15
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Steffi skriver:

Mitt band är också med där :)

2009-07-22 Kl: 17:26:18
URL: http://livetenligtsteffi.blogg.se/
anna skriver:

röstade :)

2009-07-23 Kl: 08:48:55
Lady Gagas fanblogg skriver:

verkar gå bra på rösningen,verkar som någon tjej har mer...men det kan ni nog ta igen.

2009-07-24 Kl: 20:26:04
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0