Cinnamon toast crunch

Äntligen fick jag mina favoriter från när jag var i USA i december! Älskade flingor, so damn good. Fick dem nu när Tara kom hit, hon hade dem med sig som en överraskning samt massor av annat onyttigt godis! Sen fick jag ett par flip flops med nitar på och en fin ring, så snällt av henne. Nu har jag precis jobbat med min gamla klasskompis Elin, jag sminkade och plåtade henne nu precis, blev somriga bilder med blommor i håret och så, väldigt mysiga bilder. Nu ska vi se om vi kommer iväg till Malmö eller bara till stan här sen ska vi hem och äta äkta svensk mat, gissa vad? Givetvis köttbullar och potatismos! Så typiskt svenskt att det inte är sant. Hoppas ni får en fin fredag, vi ska nog ut eller ta film som sagt, det lutar åt utgång med Sarah och gänget.




Finns att köpa på amazon för er som är sugna, hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0