Christina Aguilera on I ♥ RADIO

Klicka här eller på bilden nedan för att komma till Christina Aguileras radiokanal där hon själv valt ut musiken som spelas non stop. Jag är redan fast, lyssnar på kanalen hela tiden. Hon blandar sina favoriter med sin egen musik. Lyssna ni också. Gillar den gamla musiken som hon mixar med nytt, det är så det ska vara! Christina got a great taste of music.


Anonym skriver:

kan inte du visa typ steg för steg hur man fixar en fin "fest sminkning" ? :)

2009-07-31 Kl: 14:52:16
Annika skriver:

Jag tänkte precis tipsa dig om den, haha. fast jag kom på att du av någon borde veta det , haha . jag ÄLSKAR den , är helt fast. älskar blandningen av The Stones, Alicia Keys, MJ och Prince och alla andra, jag har lyssnat på den i flera timmar i sträck nu. Jag vill inte missa något liksom, haha. Jag älskar alla olika musikstilar, gammalt som nytt så det är en guldgruva. :) Ta hand om dig.

2009-07-31 Kl: 15:44:16
Olivia skriver:

Du är så jäkla ball mirre!! :D & tack för tipset om radion, as bra musik!!

2009-07-31 Kl: 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0