Back home again..

Ännu en lång dag på jobbet men rolig! Det var skönt i början av dagen, första kunde avbokade så vi hade en timme ledig tid där jag låg i vår underbara massagestol vi har precis bakom sminkborde, aaaah gött alltså. Men man somnar nästan och det är inte så bra, hehe.. Just nu håller jag och Sofia på med en design till bloggen, den kommer bli supersnygg känner jag på mig, svart, enkel, stilren. Precis som jag vill ha det!

Idag känner jag för att röja ute någonstans på dansgolvet med mina vänner, Lois jobbar natt tyvärr så det blir inte med henne. Tyvärr så har jag inte så roligt med någon annan än henne, vi dansar som idioter rent ut sagt. Vi dansar precis så som vi känner för till låten. Feel the groove helt enkelt! Okej.. Yeye, vi får se vart vinden bär oss ikväll. Jag är bjuden till en vän som fyller år så jag ska iallafall pallra mig dit nu efter dusch och mat. Känner mig helt lökig efter jobbet, det är inte nådig värme där inne alltså. Men man får stå ut.

Kom tillbaka om en stund så får ni se bild från plåtning med Mini!

So long my friends! ♥

Jannike skriver:

åh kul med ny design:)

2009-07-04 Kl: 21:22:15
URL: http://jankan18.blogg.se/
LOOOLO skriver:

stämmer mycket bra!!!!!

älskar dig!

2009-07-05 Kl: 10:22:26
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0