Back from work

Kom precis hem från jobbet.. Har jobbat hela dagen idag, åtta timmar som vanligt men tågresan dit och hem tar ju halva dagen typ, det tar mig en timme att komma till Malmö med tåget dit, sen hem vet man aldrig när man slutar eftersom de beror på kunderna så man kan aldrig planera in tågtiden där så man får räkna med väntan..
Jag mötte upp André vid tågstationen så nu sitter vi här, jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning inför kvällen men först ska jag äta någonting, åt bara thaimat från igår som jag och mamma köpte så nu blir det food sen ska jag slänga mig direkt i duschen.. Jag var bjuden på tjejkväll hemma hos en vän ikväll men jag hinner inte komma, det har hållit på nu sedan sex och jag hade varit där vid elva om jag skulle dit känns bara tråkigt men vi träffar dem ute, for sure!
Ohh, hahaha.. Jag ÄLSKAR "superbad", kom och tänka på den filmen nu när jag skrev "for sure" när Seth säger att han ska fixa fake leg då en av tjejerna står där han tycker om.. Han är så pinsam att jag dör. Jag tror inte jag skrattat så mycket åt någon film förr än den, den är underbar!! Helt klart min nya favorit..

so long, uppar innan utgång med bilder...

xoxo, M



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0