And home we go

Jag och Mini sitter på tåget på väg hem nu igen till kära Helsingborg, vi har haft en heldags "make over" först spraytanning sen frisörbesök hos "Bella" i Lund och nu efter många timmar är vi trötta och äntligen snart hemma. Vi var hos frissan sammanlagt sju timmar, det är helt otroligt. Men mitt hår ville inte riktigt, haha.. Har tydligen för mycket färg i det så varken blekningstvättet eller färgen sen ville fästa ordentligt så vi fick göra det många gånger om, Mitt hår mår nog inte så jättebra nu. Får ta hand om det med massor av inpackning och så.
Nu ikväll när jag kommer hem så ska jag packa till Stockholm, har inte gjort det än (panik!)  och jag åker i morgon, men det är chill, jag hinner.. Eller så får jag befinna mig i mitt rum vaken med hög musik och mycket svart kaffe för att hålla mig pigg (om mamma tillåter, haha). Jag kan ändå sova på bussen i morgon, har sju timmar "dö tid" fast jag lär sitta vid datorn och redigera bilder som jag tog igår. Ska bli roligt! Vi hörs av senare ikväll/natt eller i morgon när jag är på tåget...


xoxo, M


Jag hos frissan tidigare idag, när Mini fick sin make over. Titta så brun jag blivit på bara nån timme.. Sjukt bra spraytanning vi fick hos Marlene på Sugar Skin

Anonym skriver:

vart ska du? Stockholm för att se Lady Gaga?

Jag kommer också vara där! :)



www.marittas.blogg.se

2009-07-30 Kl: 22:19:12
Erica :D:D skriver:

Snygg bränna :)

2009-07-30 Kl: 22:30:59
URL: http://eriva.blogg.se/
Kenza skriver:

WIIIIIIIIIE IMORGON KMR MIN FIRRE :D:D

2009-07-30 Kl: 22:32:42
Emma skriver:

Får vi se håret då?:)

2009-07-30 Kl: 23:53:46
ida skriver:

Då antar jag att man kan se nya färgen på söndag då? ;P

2009-07-31 Kl: 00:33:05
URL: http://backstromidaa.blogg.se/
Anonym skriver:

haha så söt :)

2009-07-31 Kl: 00:51:36
anna skriver:

sett att christina's radio kanal har kommit? CHECK

2009-07-31 Kl: 08:32:03
Sofia Vienna skriver:

AH! såg precis ditt nya hår i frisörens blogg. SUPERSNYGGT! Du är tokigt snygg!



ha det guld i sthlm, bb <3

2009-07-31 Kl: 11:04:48
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0