8 juli

Hello världen.. Nu sitter jag är i köket och har precis ätit frulle, idag ska jag uträtta lite ärenden på stan, bla banken med företagskonto osv, det är krångel det där men måste göras. Ska även städa mitt rum idag för på fredag ska det vara fint när min vän Tara från Kanada kommer, just nu är hon i Danmark hos sina släktingar sen är hon här och stannar en vecka, vi kommer kunna hitta på massor av kul, ska bla. åka till stranden och ut till min pappa om vädret tillåter.. Nej nu ska jag ta ett ryck här hemma och plocka undan, banken kan vänta tills i morgon om jag inte hinner innan tre. Sen ikväll ska vi se "ICA Ulf" som ska vara på Tivvan och köra ditt race.

So long..

sara skriver:

Ha en bra dag =)

2009-07-08 Kl: 11:53:19
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/
Sofia Vienna skriver:

svar: skickar ett mail

2009-07-08 Kl: 13:08:42
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0