7 juli

"An American dream" går för fullt på TV4, har kollat åp den hela dagen nu. Helt underbar story som bjuder på glädje och tårar. Jag kan inget annat än att leva mig in i filmen. Efter filmen så ska jag och mamma ut och gå en runda tror jag, jag har fått jätteont i nacken, men inte riktigt nackspärr.. Hoppas verkligen inte att jag får det för det gör så jäkla ont och man kan inte göra någonting när man har det. Tror det har med förkylning att göra för jag har två små förkylningsblåsor också, fan vill inte bli sjuk nu. Det händer en del denna veckan man bara inte vill missa, jag får ju besök på fredag som sagt och sen party och release gig på tivoli. Och i morgon redan ska jag och mamma till tivvan och kolla på stand up comedy med "ICA Ulf" fyfasen vad det ska bli roligt!!

xoxo, M

håkan skriver:

releas gig på tivoli lirar du musik också?

2009-07-08 Kl: 10:31:52
URL: http://none
MIRRE skriver:

Håkan: Nej, ska gå och kolla på ett :)

2009-07-08 Kl: 11:13:13
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0