6 juli

Hello babes!
Jag och Sofia har varit vakna nu ett tag men har tagit det ganska lugnt med frukost och dusch och så. Vi ska snart iväg till Köpenhamn en runda och ha det mysigt bara.. Ska inte handla någonting eftersom kronan ligger så dåligt till förlorar man en del på att handla i Danmark just nu. Danskarna tjänar på att åka hit och shoppa iallafall, tur för dem.. Men Köpenhamn är väldigt mysigt att bara vara i och gå runt och kolla. Vi ska iallafall hitta ett mysigt fik att sitta på och Sofia ska in på en piercingstudio och fixa lite där.

Igår hyrde vi filmen "Vi hade iallafall tur med vädret, igen".. Sjukt rolig film, extremt bra humor. Fan vad jag älskar sådana filmer, tur att de görs haha! Ni som inte sett den tycker jag ska se den, spring ner och hyr den idag vettja, om ni sett den första filmen och tyckte den var rolig kommer ni älska den andra filmen vi såg igår. Underbar!

Egentligen skulle vi åka till pappa idag och bada i poolen men vädret håller inte i sig riktigt så vi valde Köpenhamn och jag kommer inte kunna blogga igen förrän vi kommer hem ikväll, då ska vi iväg igen till en vän som har lite förfest innan utgång idag. Vi får se vart vi hamnar. Sofia åker hem i morgon igen, en snabbvisit sådär. På fredag kommer min vän Tara från Kanada! Ska bli hur kul som helst, vi kommer ha det riktigt roligt känner jag på mig, sen på lördag ska jag jobba lite på kvällen (berättar mer om de sen) och efteråt ska vi vidare till en födelsedagsfest hos två av mina vänner. Denna veckan kommer bli bra känner jag på mig!


Hoppas ni får en underbar dag!
xoxo, M

 
Sofia och jag just nu..


Mimi skriver:

sötnosar!

2009-07-06 Kl: 12:49:30
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Wenan skriver:

Hej snygg blogg.

Vad fin du blir på bilderna!!:D

2009-07-06 Kl: 13:03:29
URL: http://wenan.blogg.se/
Anonym skriver:

Söta tjejer :)

2009-07-06 Kl: 16:33:53
jennifer skriver:

hejhej bara en fråga!

skule du inte fota och sminka Elin Torshed i igår?

Jag undra bara för Elins lillasyster sa det til mig! svara gärna!:)

2009-07-07 Kl: 20:51:56
URL: http://thjenni.blogg.se/
Ronja ♥ skriver:

Fina ögon du har! Har du thf =)?

2009-07-08 Kl: 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0