5 juli

Heey!
Hur mår ni ikväll? Jag är helt slut, jättetrött efter gårdagen och från i fredags och igår då jag jobbade hela dagen. Man blir helt utmattad. Nu sitter jag och Sofia här i mitt rum, hon kom ner hit på ett kort besök och åker igen i övermorgon då hon ska till liseberg.. Ikväll skulle vi egentligen till Roskilde och kolla på Coldplay men biljetterna säljs inte längre, tror de slutade med de igår eftersom det är sista dagen idag på festivalen. Vi som ville dit och se Coldplay, visserligen var en endagsbiljett onödigt dyr för att "bara" se Coldplay, hade varit roligt att se fler bra band.
Vi har iallafall bestämt oss för att ha en mysig hemmakväll, nu ska vi alldeles strax åka iväg och hyra film, köpa snacks och så. Sen hem och då ska jag faktiskt baka muffins till oss som vi kan ha till filmerna. Vi har även massor av jordgubbar som måste ätas, mums! Vi ville först gå på bio men bestämde oss istället för att ha en filmkväll, båda är för trötta och sega för att göra någonting. Det är ju söndag och tillåtet att vara trött och seg och bara inte göra någonting alls..

xoxo, M


sara skriver:

hej, har följ din blogg ett tag men har inte släppt en comment.. så,. gillar din blogg jääättemk, du e skitsöt och du sminkar folk sjukt cool :p aja, ha en bra dag!

kram :)

2009-07-05 Kl: 18:36:38
URL: http://nittondemars.blogg.se/
Emelie skriver:

Hej, kan du förklara hur man sminkar sig om man vill ha det sotigt? vad man gör först och vilka prudukter man anväder? kan du inte ta en bild eller något på det man använder och förklara hur man gör det? vore väldigt snällt!

2009-07-05 Kl: 19:32:33
Stephanie skriver:

Jag tror du skrev lite fel på din rubrik.. ska det inte vara 5 Juli? ;]

2009-07-05 Kl: 20:49:10
MIRRE skriver:

Sara: Vad kul! tack så mycket =) Hoppas du stannar kvar..



Emelie: Det är lite svårt att förklara hur du gör utan att visa sådär, men produkterna på makeup store är bra. Väldigt bra! Du ska iallafall vara väldigt försiktig så att det inte blir för mycket, jag har skrivit svar på de i svaren i "makeup" kategorin i min blogg, det är någon som frågat om det innan. gå in där :)



Stephanie: haha herregud.. tack :p

2009-07-05 Kl: 20:56:46
URL: http://miirre.se
Alexandra skriver:

snälla mirre du vet ingen eller några av dina läsare ?? som skulle vilja ha en den tshirt som TH designade, med deras autografer på?? ( visst det e konstigt att det stort TH-fan som jag inte vill ha den) men jag e i stort behöv av pengar. så om du kunde flika in detta i något av dina inlägg framöver så vore ju du den bästa all time!!!



MVH Alexandra, en trogen läsare

P.S. din blogg e lungt bäst! ;) D.S.

2009-07-06 Kl: 14:37:08
URL: http://fiercedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0