24 juli

Guten morgen alla morgonpigga!
Hoppas ni mår bra idag, det gör jag förrutom att jag är liiiiiite trött. En aning då alltså, jag stupade somsagt i säng efter mitt förra inlägg. Var så jäkla trött och jag som egentligen skulle se Von Benzo inatt men det blev inget med de tyvärr. Nu håller jag på att göra mig i ordning inför dagen på jobb sen på kvällen ska jag träffa tjejerna i stan, de är redan i stan då så jag bara åker och träffar dem en stund efter jobbet sen ska jag upp och jobba i morgon igen men då är det en timme tidigare för första kunden kommer tio i morgonbitti vilket betyder att jag måste ta tåget vid åtta för att komma i tid, då måste jag gå upp tidigare än idag, suck!
Jag kommer inte kunna blogga på hela dagen, hoppas ni klarar er ändå.. Eftersom jag ska direkt till stan efter jobbet så hörs vi när jag kommer hem sent ikväll istället. Det blir inte så sent eftersom jag ska upp tidigt i morgon. Och om det regnar så skiter jag i det helt, det regnade igår och det sög! Nu ska jag fortsätta sen slänga i mig lite frukost, eller rättare sagt jag ska njuta framför TVn med lite frukost som vanligt tar jag en halvtimme på mig, det är skönast! Ska hinna göra lunch också till dagen..

xoxo, M



Igår såg vi Erik Hassle på Tivoli, superbra var han live!

F skriver:

Älskar den låten :)

2009-07-24 Kl: 11:18:45
Mimi skriver:

Älskar den låten <3

2009-07-24 Kl: 11:48:50
URL: http://starringmariam.blogg.se/
jaqeiii<3 skriver:

ja klockan tre blir perfekt, men vart ?

Har du funderat på om vi skulle va på en äng eller vid en strand ?

Jag har lite fina klänningar från VILA om det skulle passa.Vet ju inte vilket tema du valt.

Men har två lika danan klänningar en i rosa & en i vit.

Men du kanske tänk nånon helt annan klädsel ? :)

2009-07-24 Kl: 17:07:42
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
- | | Carro | | - skriver:

Hehe, den här låten har min pojkvän sjungit och spelat senaste tiden eftersom han gillar låten och Eriks röst gjort cover)....och jag håller med... han har rolig frissa men asbra röst :D

2009-07-25 Kl: 14:57:41
URL: http://carolinedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0