23 juli

Ahhhh... Dagarna bara springer iväg, snart åker jag till stockholm för jobb och ledighet, träffa vänner och gå på en helt jävla underbar konsert med en av mina största idoler! jag stannar nästan en vecka, så skönt! Ska bli jättekul. Jag älskar Stockholm.
I dag ska jag träffa Anna, ta en runda på stan eftersom det är festival här nu i Helsingborg.. Nu har jag suttit med detta inlägget sen jag öppnade datorn för ca en timme sen, inte bra.. Jag kommer aldig till saken, haha.. Bättre att jag skiter i detta inlägget jag kommer upp med en dagens fråga snart, kommer ändå ingen vart för jag kollar på film, äter frukost och pratar med Cici samtidigt som jag skriver blogg, ingen bra kombo. Vi tjejerkan göra flera saker samtidigt, I know but..


xoxo, M

Sofia Vienna skriver:

hahaha :D

2009-07-23 Kl: 13:18:34
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0