19 juli

Så störigt pinsamt.. Hörde först Flipsyde med låten "When it was good" (heter den ens de?) och nu Michael Jackson med "Human nature".. Nej, skitsamma det var ingenting.. Bara att ingen kommer kunna slå hans framgång. Never ever. He's still the best, fuck the rest! Nej, to harsh there, inte fuck the rest bara de som tror att de kan kalla sig för artister utan att vara det. Fan.. Nu spelar den "you are not alone"! God I miss Michael, jag ville gärna se honom i London fast att jag inte hade någon biljett men det fanns ju alltid att köpa, så jag hade gjort det!
Nu har jag precis hunnit äta en god frukost: mackor med lime curd och en latte. Mmmm, ni som inte smakat lime curd eller lemon curd måste göra det, curd av alla dess slag finns att hitta i mataffärerna vid sylten och sådant. Det smakar ljuvligt! Lovar er, ni kommer inte bli besvikna.
Ikväll ska tjejerna och jag kolla film, vet inte än vilken det blir men Anna har inte sett "Superbad" än så why not!? Som sagt så älskar jag den filmen, helt otroligt rolig rulle! Jag är alltid sugen på att se den filmen. En annan rolig klassiker är "White chicks" som jag också bara ääääälskar, den såg jag får någon dag sedan bara, med Tara. Vi visste inte vilken vi skulle kolla på så såg vi den filmen och bara nickade mot varandra, hahaha!
Nu ska jag plocka lite i mitt rum, städa undan allt från veckan och igår då jag inte hunnit så det ligger kläder och smink överallt känns det som. Vi hade roligt igår också btw, en vanlig utekväll men vi hade nog ändå roligast här hemma när vi såg bilden på mig då jag skulle ladda upp dem i inlägget här i bloggen, jag skrattade så jag grät. Fick göra om min mascara också.. Hahaha! Helt otroligt att jag lyckas med en sådan min.. Kanske inte så roligt för er att se men så kul vi hade åt de här hemma.


xoxo, M


Jannike skriver:

Håller med dig.MJ kommer aldrig att bli ersatt.

2009-07-19 Kl: 13:19:30
URL: http://jankan18.blogg.se/
sara skriver:

Lemon cord är såååå gott, det finns en glass som jag älskar som heter lemon curd, kommer inte ihåg vilket märke men den är jättegod.

2009-07-19 Kl: 20:13:18
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/
SARA skriver:

ja jag håller med...

när jag lyssnar på nåt annat än michael jackson suckar jag oich blir irriterad för att dom suger så jävla hårt haha!! jag jämför all annan musik nästan med michael jackson och då är det självklart att allt annat blir dåligt...

MICHAEL JACKSON 4 EVER <3<3

2009-07-20 Kl: 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0