18 juli - Mot jobbet...

Mooornin' alles!
Just nu går Tokio Hotel, "Zimmer 483" på spotify.. Längtar efter de nya albumet!! Jag vaknade vid halv sju och har nu hållit på att göra mig i ordning och packa inför dagen, ska jobba i studion idag i Malmö. Som ni vet så hatar jag att gå upp på morgonen, jag hatar tidiga mornar men ibland måste man.. Jag ska inte klaga egentligen för jag börjar tio så jag behöver inte gå upp SÅ tidigt, tänk ett vanligt sju till fyra jobb, om det varit i malmö så hade jag fått ta tåget kvart över fem på morgonen, uuuusch! Det gjorde min mamma en period innan då hon jobbade där så jäkla tidigt.
Efter jobbet idag ska jag ut och partaja med min vän André och Lois, förhoppningsvis kommer dem hem till mig när jag är hemma efter jobbet och vi börjar här, jag blandar lite drinkar till dem och så, det är kul! Senare drar vi oss vidare och sist somvanligt avslutar vi på tivvan, gosh vad jag älskar de stället och alla som jobbar där.. Errhmm okej, inte alla men typ, haha.. Nu ska jag ta och göra mig lite frukost som redan är förberett i köket, ska även ta med mig kaffe till på tåget så jag vaknar idag, mitt huvud gör så ont av att ja, ni vet att man går upp tidigt. Brukar ni också känna så?


xoxo, M



Peyton skriver:

spoify doesn't have Zimmer 483 does it?? :S

2009-07-18 Kl: 13:16:45
URL: http://peytonvega.blogg.se/
sara skriver:

Vilket fan längtar inte? =)

2009-07-18 Kl: 13:41:50
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/
Elin skriver:

älskar den låten <3

2009-07-18 Kl: 17:07:23
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0