17 juli

Good mornin'
Upp och hoppa.. Pigg är jag inte iallafall, somnade inte förrän vid halv tre för att... Ja, jag kunde inte helt enkelt. Hatar när det händer, då man ligger och tänker på för mycket, men vet ni vad? Det är inte lönt att tänka vad man ska göra eller på någonting nytt som man måste komma ihåg för man minns det oftast inte. Jag kommer inte ihåg vad jag skulle göra idag utifrån vad jag tänkte på när jag skulle sova.
Nu ska jag snart in och väcka Tara, vi ska äta en sista frukost tillsammans sen ska jag iväg före henne och mamma kör henne till stationen senare. En makeup artist kommer och hämtar upp mig och Lisa här vid halv nio sen kör vi till Karlshamn och förbereder inför kvällen, det kommer säkert bli grymt kul och en cool show. Ni som bor i Karlshamn eller nära, kom dit och kolla.. Tror faktiskt den ansvariga sa att det var stora scenen och att det är halv nio på kvällen! Nu måste jag skynda mig, dagen fråga kommer upp så småningom..

Love you all ♥




Wish I were there, my heart hurts..
You are the greatest star in my eyes! Forever Christina Aguilera

Lady Gagas fanblogg skriver:

Ja Lady Gaga är en sån jäkla kvinna.Hon förtjänar all sin framgång.När kommer Xtinas nya album egentligen?

2009-07-17 Kl: 08:28:51
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
S skriver:

vaknade halv sju idag, för ovanlighetensskull - och inte ett dugg trött. sköönt!

lycka till idag! :)

2009-07-17 Kl: 08:29:00
Nadja skriver:

vad är det för sorts show? (vill jättegärna veta)

2009-07-17 Kl: 11:03:44
URL: http://vanitymupp.blogg.se/
MIRRE skriver:

Nadja: Det är en modeshow, kläder och underkläder!

2009-07-17 Kl: 12:26:08
URL: http://miirre.se
Matilda skriver:

Jag bor i karlskrona, det ligger nära Karlshamn. Dessvärre har jag annat för mig ikväll annars hade jag åkt över för östersjöfestivalen. Antar att showen du ska sminka till är en del av festivalen där

2009-07-17 Kl: 12:50:30
Madde skriver:

Heej!

Madde Gideback här från uppsala. Kommer du ihåg mig? Hittade dig här på nätet o de va så längesen man såg dig. Allt bra? Haru msn kanske? Ja ska ner till skåne nästa vecka, vi kanske springer på varann på festivalen ;)

Kram Madde

2009-07-17 Kl: 18:14:31
Nadja skriver:

Vill bara skriva att det var på scenen på piren,så jag missade alltihop :(

2009-07-18 Kl: 17:25:36
URL: http://vanitymupp.blogg.se/
ellen<3 skriver:

Bor i karlshamn såå har varit inne i stan varje dag nu (tors-fred-lörd) Sminkade du dem som gick i kanevaltåget?? =)



Kul att du vatt i denna lilla staden =D

2009-07-19 Kl: 12:13:42
URL: http://nicewild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0