15 juli

I'm up! Helt jäkla seg, tror jag börjar bli sjuk.. Inte kul alls! I gårkväll var jag riktigt seg och trodde att det skulle bli bättre i morse men icke. Jag orkar knappt skriva heller, ska försöka få i mig lite frukost nu och se om det blir bättre. Ska även gå in och få liv i Tara som ligger och sover i min syrras rum som hon lånar nu under tiden hon är här.
Minns ni att jag skrev om bloggerbjudandet, det väntar lite pga semestertider men ni kommer få reda på det om mindre än två veckor.. Ska bli roligt!! Nej nu ska jag vidare till frukosten, vi hörs snart igen.. En dagens fråga som vanligt blir det nog!
Det första jag fick syn på när jag satte på datorn nu idag var bilder på Gustav (Tokio Hotel trummisen) där bilderna antagligen föreställer honom precis efter alla stygn är satta. Han blev misshandlad utanför en klubb i sin hemstad. En sak jag undrar, varför hade han inte säkerhetsvakt med sig? Det är inte bara Bill och Tom som kan råka illa ut, de kanske de förstår nu. Nu måste han hela tiden ha någon med sig som kan skydda honom. Innan denna olyckan kunde han gå ut utan att oroa sig, samma sak med Georg, de håller sin lite i skym undan... Nu blir man bara mer och mer orolig att det ska hända igen eller att det händer med Georg som också kan gå utan säkerhetsvakt. Sånt här få inte hända och absolut inte igen!
Hur fan kan man göra så? Hur är man funtad? Jag blir bara så jävla förbannad att jag vill skrika ut. Om man inte uppskattar musiken eller om de nu hatar Tokio Hotel så skit istället i allt och ignorera bara. Ni kan se en bild här och en annan lite närmare här! Gustav, Georg, Bill och Tom... Ni har världens bästa stöd från världens bästa fans!


xoxo, M



Sofia Vienna skriver:

Indeed.

visst är det hemskt? Att människor kan bete sig så, hur kan man ens i sin vildaste fantasi ta en ölflaska och slå den i huvudet på någon annan?!

hemskt är det, och hoppas dom kommer med ett uttalande snart..

2009-07-15 Kl: 11:46:36
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Kayla skriver:

herregud, jag fick tårar i ögonen! trodde inte det skulle vara så brutalt! fyfan,

2009-07-15 Kl: 11:47:58
URL: http://www.kaela.devote.se
S skriver:

nejmen huvaligen :/ hur fan kan man göra nåt sånt?!!

stackars lilla gustav :(

2009-07-15 Kl: 12:18:54
elin skriver:

Va? va? va?! Nej men gud!

Stackars lilla Gusti :( :(

2009-07-15 Kl: 13:38:36
URL: http://elitols.blogg.se/
ellen<3 skriver:

Stackarn :/

2009-07-15 Kl: 15:03:43
URL: http://nicewild.blogg.se/
sara skriver:

Allt runtomkring th är bara så onödigt, jag kan inte fatta om man inte gillar dem så varför ska man då hålla på som stalkers och en massa annat skit. Bara låt dem va!

stackars gustav, ser inge kul ut alls de där såren... han borde ha tänkt efter och haft med sig åtmindsonde en säkerhetsvakt. men nu vet dem det och förhoppningvis kommer ha det här i åtanke varje gång de ska någonstans.

2009-07-15 Kl: 16:24:38
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/
ida, tokiohotelnytt @ bdb skriver:

det är hemskt! Att de inte skäms. dessutom att bara dra sen, fyfan.... vissa har ingen respekt för andra människor!

2009-07-15 Kl: 16:25:26
MAHSA' skriver:

:( starckan. Jag håller med dig till 110%.Förstår inte hur man kan göra så mot någon person..det är sjukt nää vänta de är mer än sjukt! Var stack all respekt igentligen? någon stanns långt från denna planet tydligen.

2009-07-16 Kl: 01:21:53
URL: http://mahsat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0